Aamusivut ovat ainakin vuoden loppuun asti iltasivut!

Aamusivut on kirjoitusguru Julia Cameronin luoma harjoitus, jossa ideana on kirjoittaa kolme sivua tekstiä heti aamulla, pian heräämisen jälkeen. Aamusivut on tarkoitus kirjoittaa käsin. Harjoitus auttaa madaltamaan kirjoittamisen kynnystä ja selkeyttämään ajatuksia, ja siitä on hyötyä etenkin itsekriittisille kirjoittajille. Jos et meinaa keksiä mitään kirjoitettavaa, kirjoita se paperille! Tärkeintä on pitää kynä liikkeessä. Aamusivuja ei tarvitse jakaa, ja niihin on hyvä itsekin palata vasta pienen tauon jälkeen.

Keski-Suomen sanataideyhdistys Rapina ry järjestää vuonna 2021 jäsenille suunnattuja iltasivusessioita joka kuun neljäs sunnuntai klo 19–20. Kokeilemme loppuvuoden aamusivuista ajallisesti muunnettua versiota: iltasivuja. Iltasivusessiot järjestetään etänä. Sessiot ovat ilmaisia ja avoimia kaikille yhdistyksen jäsenille, kannatusjäsenille ja kunniajäsenille. Jos et ole vielä liittynyt yhdistyksen jäseneksi, mutta haluaisit tulla kirjoittamaan iltasivuja, lue lisää kannatusjäseneksi liittymisestä ja ohjaajaksi hakemisesta.

Iltasivujen kirjoittaminen ei vaadi aiempaa kirjoituskokemusta. Sessiot rakentuvat niin, että ensin kirjoitetaan yhdessä iltasivut, minkä jälkeen ohjaaja vetää osallistujille yhden sanataideharjoituksen.

Tulevat Rapinan iltasivut

26.9. Ohjaaja Vilma Tammelin, https://join.skype.com/J7WSz5zhAmTj