Mikä on sanataidepedagogiikan ydin? Mitä löytyy sanataideohjaajan työkalupakista? Millainen ohjaaja sinä olet ja miten haluaisit kehittyä? Vuoden toinen Rapina puhuu -ilta järjestetään tiistaina 20.4. klo 18–20. Tällä kertaa rapinalaiset kokoontuvat puhumaan sanataiteen pedagogiikasta. Olit sitten kokenut ohjaajakonkari, aloitteleva ohjaaja tai vasta ohjaamista harkitseva, olet lämpimästi tervetullut jakamaan kokemuksiasi. Illan aikana pääset pohtimaan omaa ohjaajuuttasi sekä keskustelemaan muiden ohjaajien kanssa. Rapinassa toimii ohjaajia monenlaisilla taustoilla, joten erilaista osaamista ja näkökulmia on varmasti tarjolla. Ei siis ole myöskään väliä minkä ikäisille tai missä ohjaat sanataidetta, kiinnostus pedagogiikasta puhumiseen riittää tässä tapahtumassa!

Illan vetävät Rapinan sanataideohjaajat Roosa Berg ja Mari Hintikka. Tapahtuma järjestetään Zoom-yhteydellä, eikä ennakkoilmoittautumista tarvita!

Rapina puhuu -illat ovat maksuttomia ja avoimia kaikille Keski-Suomen sanataideyhdistys Rapina ry:n jäsenille, kannatusjäsenille ja kunniajäsenille. Illat perustuvat vertaistukeen ja kokemusten kautta oppimiseen. Jos et vielä kuulu jäsenistöön, mutta haluat osallistua Rapina puhuu pedagogiikasta -iltaan, lue lisää kannatusjäseneksi liittymisestä ja jäseneksi hakemisesta.

MITÄ? Rapina puhuu pedagogiikasta -etäilta

MILLOIN? tiistaina 20.4. klo 18–20.

MISSÄ? Zoomissa. Linkki: https://us02web.zoom.us/j/88362702353

KENELLE? Rapinan jäsenille, kannatusjäsenille ja kunniajäsenille

MITÄ MAKSAA? Ei mitään!

MIKSI? Koska vertaistuki on aina ihan parasta!

Tule mukaan, kun Rapina puhuu pedagogiikasta 20.4. klo 18–20.