Dialogista, musiikista ja äänitehosteista koostuva kuunnelma asuu jossain novellin ja näytelmäkirjallisuuden välimaastossa. Mistä aiheesta sinä saisit aikaan vaikuttavan kuunnelman? Miten hyödyntää kuunnelman rajoitteita? Tule 17.3. klo 18–19.30 Keski-Suomen sanataideyhdistys Rapinan Mikä siellä narisee? -sanataideiltaan pohtimaan, mitä sinä haluaisit ilmaista ääniaaltojen kautta. Illan ohjaavat Rapinan sanataideohjaajat Laura Mustonen ja Merja Toppi. Jyväskylän koronatilanteen vuoksi ilta järjestetään etänä Zoomissa, pääset liittymään mukaan tästä linkistä: https://us02web.zoom.us/j/83489321874

Keski-Suomen sanataideyhdistys Rapinan kuukausittaiset sanataideillat ovat maksuttomia ja kaikille avoimia matalan kynnyksen tapahtumia, joihin osallistuaksesi et tarvitse aiempaa kirjoituskokemusta tai tietämystä käsiteltävästä teemasta. Ota mukaan itsesi ja kirjoitusvälineesi ja tule sellaisena kuin olet!

Lue lisää sanataideilloista.

Miten kertoa tarina pelkästään äänten kautta – maaliskuun sanataideillassa se selviää!