Viime syksynä rapinalaiset kokoontuivat Zoomiin puhumaan sanataideoppaista (koska tiedätte-kyllä-mikä esti kokoontumasta teekupposen äärelle, huoh). Kirjavinkkien jakaminen ja esimerkkiharjoitusten pohjalta kirjoittaminen tuntui etänäkin niin mukavalta, että päätettiin pitää vielä toinenkin samanmoinen Rapina puhuu sanataideoppaista -ilta. Siispä lämpimästi tervetuloa Rapina puhuu sanataideoppaista -iltaan Zoomiin maanantaina 8.2. klo 18–20!

Illassa Rapinan sanataideohjaajat vinkkaavat hyväksi todettuja sanataideoppaita. Jokaisesta oppaasta on tarkoitus tehdä kokeeksi sanataideharjoitus, joten ilta sopii mainiosti myös puhtaasti kirjoittamisennälkäisille. Tuo mukaan omat suosikkioppaasi tai liity mukaan kuuntelemaan ja kirjoittamaan.

Rapina puhuu -illat ovat maksuttomia ja avoimia kaikille Keski-Suomen sanataideyhdistys Rapina ry:n jäsenille, kannatusjäsenille ja kunniajäsenille. Illat perustuvat vertaistukeen ja kokemusten kautta oppimiseen. Jos et vielä kuulu jäsenistöön, mutta haluat osallistua Rapina puhuu sanataideoppaista -iltaan, lue lisää kannatusjäseneksi liittymisestä ja jäseneksi hakemisesta.

Mitä? Rapina puhuu sanataideoppaista Zoomissa, liity mukaan tästä linkistä: https://us02web.zoom.us/j/88480856698
Milloin? 8.2. klo 18–20
Kenelle? Rapinan jäsenille, kunniajäsenille ja kannatusjäsenille
Miksi? Koska sanataideoppaat ovat kiinnostavia ja kiehtovia ja me kaikki tarvitsemme lisää ideoita siihen, miten niitä voi käyttää!

Lue tästä edellisen Rapina puhuu sanataideoppaista -illan fiiliksiä sekä kootut kirjavinkit.

Rapina puhuu sanataideoppaista – TAAS!