Keski-Suomen sanataideyhdistys Rapina ry:n ensimmäinen Kynän rapinaa -kirjoitusretriitti oli menestys, ja retriittejä pyritäänkin järjestämään tulevaisuudessa säännöllisesti. Ilmoitamme tulevista retriiteistä tällä sivulla sekä sosiaalisen median kanavillamme – pysy siis kuulolla!

Tulossa:

Kynän rapinaa -kirjoitusretriitti 5.7.11.2021

Tekisikö mielesi pyhittää viikonloppu kirjoittamiselle? Onko sinulla valmis idea tai keskeneräinen teksti, jota voisit kehitellä, jos saisit kerrankin keskittyä rauhassa? Onko kirjoittaminen ollut nihkeää ja arvelet, että muiden harrastajien seura tekisi hyvää? Jos vastasit johonkin edeltävistä kyllä, Kynän rapinaa -kirjoitusretriitti on sinua varten!

Retriitti järjestetään Jyväskylän keskustassa, Kortteli Klubin väljissä tiloissa, joissa pääset sekä yhteyteen muiden kirjoittajien kanssa että vetäytymään omaan nurkkaan naputtamaan tekstiä. Retriitin ohjaa kirjailija Merja Toppi, joka on sanataide- ja kirjallisuusterapiaohjaaja. Lisätietoa retriitistä ja ilmoittautumisesta löydät täältä.

Menneitä retriittejä

Kynän rapinaa -kirjoitusretriitti 14.–15.11.2020

Keski-Suomen sanataideyhdistys Rapina ry järjesti 14.–15.11.2020 kirjoitusretriitin ihastuttavassa Äijälän talossa Jyväskylässä. Rapinan ensimmäinen retriitti oli oikein onnistunut, ja lisää retriittejä on suunnitteilla tulevaisuudessa! Kynän rapinaa -kirjoitusretriitin tunnelmia pääset lukemaan tästä.