Kiinnostaako sanataidetyöpajojen ohjaaminen huippuporukassa?

Tällä hetkellä kaipaamme joukkoomme erityisesti sanataideohjaajia, jotka ovat valmiita ohjaamaan kouluikäisten ja/tai alle kouluikäisten sanataidetyöpajoja Kirjametsä-näyttelyn yhteydessä syksyllä 2021 ja keväällä 2022. Ohjauksista maksetaan palkkio. Työpajat ovat osa Alfred Kordelinin säätiön rahoittamaa Kirjametsä-hanketta.

Rapinan jäseneksi voit hakea ympäri vuoden, mutta Kirjametsä-näyttelyn työpajojen ohjaamisesta kiinnostuneilta toivomme hakemuksia 25.8. mennessä.

Kirjametsä-näyttelyn lisäksi Rapinalla on tällä hetkellä meneillään muitakin projekteja ja omaa toimintaa, joten jäsenenä pääset todennäköisesti nopeasti kokeilemaan siipiäsi ohjaajana. Toivotamme siis lämpimästi tervetulleeksi riveihimme myös nuorten ja aikuisten ohjaamisesta kiinnostuneet sanataideohjaajat. Tule mukaan kartuttamaan osaamistasi ja kokemustasi sanataiteen parissa!

Uusilta jäseniltä odotamme aktiivisuutta ja sitoutumista yhdistystoimintaan, kokemusta sanataiteesta tai luovasta kirjoittamisesta, kokemusta lasten, nuorten tai aikuisten kanssa työskentelemisestä sekä 18 vuoden ikää. Joukossamme on tilaa eri taiteenalojen ammattilaisille, kulttuurituotannon osaajille ja opiskelijoille.

Tarjoamme jäsenillemme monipuolista kokemusta yhdistystoiminnasta ja sanataideohjauksesta, pääsyn sanataidetehtäväpankki Havinaan, jäsenalennuksia tapahtumiin sekä rennon ja asiastaan innostuneen työporukan.

Tutustu Kirjametsä-näyttelyyn Jyväskylän kaupunginkirjastolla ja osoitteessa https://sanataideyhdistysrapina.com/kirjametsa/

Tutustu jäseneksi hakemiseen tarkemmin https://sanataideyhdistysrapina.com/jaseneksi/

Kysy lisää: sanataideyhdistys.rapina@gmail.com

Näin haet jäseneksi:

Lähetä osoitteeseen jasenet.rapina(at)gmail.com

• lyhyt vapaamuotoinen hakemus, jossa kerrot, miksi haluat mukaan yhdistyksen toimintaan
  • suunnitelma sanataidepajalle (90 min), jonka sisältö ja kohderyhmä ovat vapaavalintaisia.
  • CV

Kaikki jäsenhakijat haastatellaan joko etänä tai kasvokkain. Saat kutsun haastatteluun noin viikon kuluessa hakemuksen lähettämisestä.

Keski-Suomen sanataideyhdistys Rapina hakee uusia jäseniä