Kevään viimeiset jäsenistölle avoimet aamusivusessiot järjestetään Zoomissa sunnuntaina 23.5. klo 10–11. Toukokuun jälkeen aamusivusessiot jäävät kesätauolle, joskin suosittelemme ehdottomasti jatkamaan aamusivujen kirjoittamista itsenäisesti myös kesällä!

Aamusivut on matalan kynnyksen kirjoitusharjoitus, jossa ideana on kirjoittaa kolme sivua ajatuksenvirtaa heti aamulla. Harjoitus auttaa madaltamaan kirjoittamisen kynnystä ja selkeyttämään ajatuksia, ja siitä on hyötyä etenkin itsekriittisille kirjoittajille. Aamusivuja ei tarvitse jakaa, ja niihin on hyvä itsekin palata vasta pienen tauon jälkeen.

Keski-Suomen sanataideyhdistys Rapina ry:n aamusivusessiot ovat maksuttomia ja avoimia yhdistyksen jäsenille, kannatusjäsenille ja kunniajäsenille. Sessiot rakentuvat niin, että ensin kirjoitetaan yhdessä aamusivut, minkä jälkeen ohjaaja vetää osallistujille yhden sanataideharjoituksen.

Toukokuun aamusivut ohjaa Rapinan sanataideohjaaja, kirjailija Merja Toppi. Aamusivuihin pääset liittymään tästä: https://us02web.zoom.us/j/89402406138

Psst! Aamusivusessioiden lisäksi Rapina tarjoaa jäsenistölleen mm. pääsyn sanataideharjoituspankki Havinaan sekä alennusta maksullisista tapahtumista. Lue lisää jäseneksi liittymisestä täältä.

Kirjoitetaan yhdessä aamusivuja sunnuntaina 23.5. klo 10–11