Keskiviikkona 17.6. kello 18 alkaen sanataiteillaan taas Zoomin välityksellä.

Kaatuvatko seinät päälle runsaan kotona oleilun seurauksena? Onko lähinurkat jo läpi koluttu ja tylsiksi havaittu? Janoaako mielesi seikkailuja? Karkaa siis muille maille mielikuvituksesi, muistojesi ja sanojesi avulla! Tämän kuun sanataideillassa sukelletaan matkamuistoihin – todellisiin ja keksittyihin.

Lataa Zoom-sovellus tietokoneellesi tai puhelimeesi ennen illan alkua. Liittymään pääset käyttämällä Meeting ID -koodia 867 3946 5765 tai tästä linkistä: https://us02web.zoom.us/j/86739465765

Illan ohjaa Rapinan sanataideohjaaja Johanna Berlin, jota vaivaa kiusallinen kaukokaipuu. Matkataan yhdessä maailmalle! Mukaan ovat tervetulleita niin uudet osallistujat kuin aiemmissa sanataideilloissa olleetkin. Ilta on osallistujille ilmainen. Tule mukaan ja kutsu kaverisikin!

Huom! Laita seurantaan alla olevat Instagram- ja Facebook-julkaisut! Mikäli teknisiä ongelmia ilmenee, niistä infotaan somejulkaisujen kommenteissa.

Kesäkuun sanataideillassa matkataan maailmalle