Rapina puhuu sanataideoppaista

Jyväskylän kaupungin korona-ajan kokoontumissuosituksista johtuen Rapina puhuu sanataideoppaista -ilta peruttiin syyskuussa. Nyt ilta järjestetään kokonaan etätoteutuksena hieman uudella otteella!

Rapina puhuu sanataideoppaista -ilta järjestetään Zoomissa keskiviikkona 11.11. klo 17–19. Illassa Rapinan sanataideohjaajat vinkkaavat hyviä sanataideoppaita ja pohtivat, miten niitä voi käyttää kirjoittajan ohjaajan tai sanataideohjaajan työssä. Jokaisesta vinkatusta oppaasta tehdään myös yksi sanataideharjoitus, jonka kautta saadaan lisätuntumaa oppaisiin.

Ilta sopii erityisen hyvin sanataideohjaajille ja kirjoittamisen ohjaajille, jotka pohtivat, miten kirjoittamisen oppaita voi käyttää omassa työssään. Myös kirjoittajat voivat saada uutta intoa ja inspiraatiota omaan työskentelyynsä illan keskusteluista ja sanataideharjoituksista.

Ilta ovat avoin ja ilmainen Rapina ry:n jäsenille, kannatusjäsenille ja kunniajäsenille. Jos et vielä kuulu jäsenistöön, mutta haluat osallistua Rapina puhuu sanataideoppaista -iltaan, lue lisää kannatusjäseneksi liittymisestä ja jäseneksi hakemisesta.

MITÄ? Rapina puhuu sanataideoppaista -etäilta
MILLOIN? 11.11. klo 17–19
MISSÄ? Zoomissa. Tässä Zoom-linkki: https://us02web.zoom.us/j/88230083533
KENELLE? Rapinan jäsenille, kunniajäsenille ja kannatusjäsenille
MITÄ MAKSAA? Ei mitään!
MIKSI? Koska sanataideoppaat ovat kiinnostavia ja kiehtovia ja me kaikki tarvitsemme lisää ideoita siihen, miten niitä voi käyttää!

Uusi yritys: Rapina puhuu sanataideoppaista etänä 11.11.!