Aamusivut on Julia Cameronin luoma harjoitus, jonka tarkoituksena on kirjoittaa kolme sivua tekstiä heti aamulla, pian heräämisen jälkeen. Aamusivut on tarkoitus kirjoittaa käsin. Harjoitus madaltaa kirjoittamisen kynnystä ja auttaa etenkin itsekriittisiä kirjoittajia. Jos et meinaa keksiä mitään kirjoitettavaa, kirjoita se paperille! Aamusivuja ei tarvitse jakaa, ja niihin on hyvä itsekin palata vasta pienen tauon jälkeen.

Keski-Suomen sanataideyhdistys Rapina ry järjestää tulevana sunnuntaina 25.10. klo 9–10 toisen jäsenilleen suunnatun aamusivusession. Aamusivusessiot järjestetään Zoomissa etäyhteyden kautta. Sessiot ovat ilmaisia ja avoimia kaikille yhdistyksen jäsenille, kannatusjäsenille ja kunniajäsenille. Jos et vielä ole kannatusjäsen tai jäsen, mutta haluaisit tulla kirjoittamaan aamusivuja, lue lisää kannatusjäseneksi liittymisestä ja ohjaajaksi hakemisesta!

Aamusivusessiot rakentuvat niin, että ensin kirjoitetaan yhdessä aamusivut, minkä jälkeen ohjaaja vetää osallistujille yhden sanataideharjoituksen.

Tulevat aamusivusessiot:

• su 25.10. klo 9–10, ohjaajana Johanna Berlin. Zoom-linkki: https://us02web.zoom.us/j/84730612110
  • su 29.11. klo 9–10, ohjaajana Ulla Lehtinen. Zoom-linkki: https://us02web.zoom.us/j/88042943112
Aamusivusessiot Rapinan jäsenille