Huonojen tekstien ilta

Löytyykö pöytälaatikostasi huonoja tekstejä? Hirvityksiä, jotka vilisevät kliseitä, kapulakieltä, kummallisia virkerakenteita, korneja ilmaisuja tai ovat jollakin muulla tavalla kammottavia? Tule jakamaan hirveimmät tekstisi toisten kirjoittaijen kanssa!

Keski-Suomen sanataideyhdistys Rapina ry järjestää Huonojen tekstien illan Facebook-livessä 6.8. klo 18 alkaen! Illassa juhlistetaan hirveitä proosa- ja lyriikkatekstejä ja nauretaan teksteille lempeän itseironisesti. Ehkä lopulta huomataan, että huonoissakin teksteissä on lopulta aina jotakin hienoa – tai sitten ei! Illassa kuullaan sekä Rapinan sanataideohjaajien että yleisön nuoruuden ja aikuisiän tekstikammotuksia.

Iltaa pääsee seuraamaan Keski-Suomen sanataideyhdistys Rapina ry:n Facebook-sivulla. Kun livelähetys alkaa, sivun yläreunaan ilmestyy video, jonka ylänurkassa lukee live. Ilta on katsottavissa jälkikäteen Facebookista ja YouTubesta.

Omia huonoja tekstejä saa iltaan lähettää luettavaksi anonyymisti Forms-lomakkeella 3.8. asti. Voit lähettää tekstejä useamman. Halutessasi voit kirjoittaa myös jonkin aivan uuden hirvittävän tekstin iltaa varten.

Järjestelytiimi pidättää oikeuden valita lähetetyistä teksteistä huonoimmat luettavaksi. Tekstejä saatetaan myös lyhentää, jos ne ovat liian pitkiä. Ohjepituus teksteille on maksimissaan 1–2 sivua.

Jos haluat tulla itse lukemaan omat huonot tekstisi, laita sähköpostia osoitteeseen sanataideyhdistys.rapina (at) gmail.com. Järjestelytiimi toivoo, että tekstit kestävät luettuina noin 5–10 minuuttia.

Tule Facebook-liveen kuuntelemaan kirjoittajien huonoja tekstejä!