Kaipaatko aikaa kirjoittamiselle? Onko sinulla valmis idea tai keskeneräinen teksti, jota voisit kehitellä, jos saisit luovan irtioton arjesta? Voisiko vertaistuki muilta kirjoittajilta olla avuksi? Jos vastasit johonkin edeltävistä kyllä, Kynän rapinaa -kirjoitusretriitti on sinua varten!

Keski-Suomen sanataideyhdistys Rapina ry järjestää 14.–15.11.2020 kirjoitusretriitin ihastuttavassa Äijälän talossa. Retriitti tarjoaa rauhallisen ja inspiroivan ympäristön edetä kirjoitustyössä.

Äijälän talo on Väinölän kaupunginosassa Jyväskylässä sijaitseva mielikuvitusta herättävä vanha maalaistalo täynnä tarinoita. Talossa pääset syrjään kaupungin melskeestä vaikka lähdetkin vain noin 5 kilometrin päähän Jyväskylän keskustasta.

Retriittiohjelmaa on lauantaina ja sunnuntaina kello 9–16, ja tänä aikana sinun ei tarvitse huolehtia muusta kuin luomistyöstäsi, sillä tarjoamme molempina päivinä lounaan ja kahvituksen. Ohjaajamme antaa tarvittaessa vinkkejä ja sparrausta kirjoitustyöhön, ja tunnelmallinen talo ja avoin piha tarjoavat puitteet inspiroiville hengähdystauoille.

Tule siis kirjoittamaan yhdessä muiden kirjoittajien kanssa! Retriitin hinta on 120 euroa. Hinta sisältää ohjelman, ohjauksen sekä lounaan ja kahvituksen molempina päivinä. Rapina ry:n jäsenet saavat hinnasta alennuksen (jäsenet -20%, kannatusjäsenet -10%). Lauantaina järjestetään vapaaehtoinen ja omakustanteinen iltaohjelma, joka tarjoaa mahdollisuuden tutustua paremmin toisiin retriitin kirjoittajiin ja saada vertaistukea kirjoitustyön keskellä.

Tarkempaa tietoa retriitin ohjelmasta ja sisällöstä julkaisemme tapahtuman lähestyessä, joten pysy kuulolla! Ilmoittautuminen retriitille alkaa 1.10.2020.

Tiivistettynä:

Mikä? Kynän rapinaa -kirjoitusretriitti.

Milloin? 14.–15.11.2020 klo 9–16. Lauantaina vapaaehtoinen iltaohjelma.

Missä? Äijälän Talossa, osoitteessa Äijälänkuja 6, 40420 Jyväskylä.

Mitä maksaa? 120 euroa, sisältää ohjauksen, lounaan ja kahvituksen molemmille päiville. Rapina ry:n jäsenet -20 % ja kannatusjäsenet -10 %.

Mikäli sinulle heräsi kysyttävää tai haluat tietää retriitistä tarkemmin, ota yhteyttä sanataideyhdistys.rapina@gmail.com

Retriitin pitopaikkaan ja Äijälän talo ry:hyn voit tutustua osoitteessa http://aijalantalo.fi/

Kynän rapinaa -kirjoitusretriitti 14.–15.11.2020