Tule mukaan kartuttamaan kokemustasi sanataiteen parissa ja kehittämään sanataidetoimintaa Keski-Suomessa! Uusilta jäseniltä toivomme aktiivisuutta ja sitoutumista yhdistystoimintaan, kokemusta sanataiteesta tai luovasta kirjoittamisesta sekä 18 vuoden ikää.

Joukossamme on tilaa taiteenalojen ammattilaisille, kasvatusalan ammattilaisille, kulttuurituotannon osaajille, opiskelijoille ja muille sanataidetoiminnan kehittämisestä kiinnostuneille. Tarjoamme jäsenillemme monipuolista kokemusta yhdistystoiminnasta ja sanataideohjauksesta sekä rennon ja asiastaan innostuneen työporukan.

Lähetä

• lyhyt vapaamuotoinen hakemus, jossa kerrot, miksi haluat mukaan yhdistyksen toimintaan ja mitä erityisosaamista sinulla olisi tarjota Rapinalle.
  • suunnitelma sanataidepajalle (90 min), jonka sisältö ja kohderyhmä ovat vapaavalintaisia.
  • CV

osoitteeseen sanataideyhdistys.rapina@gmail.com 14.4.2020 mennessä.

Ryhmähaastattelut järjestetään Jyväskylässä viikolla 17.

Keski-Suomen sanataideyhdistys Rapina ry järjestää sanataideiltoja, sanataideleirejä ja muuta sanataidetoimintaa Keski-Suomessa. Toiminta rahoitetaan pääasiassa apurahoin ja toiminnan suuntaviivat muotoutuvat pitkälti sen mukaan, mihin jäsenillä on kiinnostusta.

Tutustu myös yhdistyksen Facebook- ja Instagram-tileihin tai kysy lisää hausta sähköpostitse sanataideyhdistys.rapina@gmail.com.

Keski-Suomen sanataideyhdistys Rapina ry etsii uusia jäseniä!