Rapinan jäsenhakumenettely on muuttunut, ja sanataideyhdistyksen jäseneksi voi nyt hakea ympäri vuoden!

Yhdistyksen jäsenellä on ääni- ja puheoikeus yhdistyksen kokouksissa. Lisäksi jäsen saa ohjata sanataideiltoja ja muuta sanataidetoimintaa Rapinan projekteissa sekä suunnitella, ideoida ja valmistella toimintaa. Jäseneksi tahtovan tulee tuttuun tapaan toimittaa Rapinalle vapaamuotoinen hakemus, suunnitelma sanataidepajalle sekä ansioluettelo. Koska jäsenet saavat oikeuden ohjata sanataidetoimintaa Rapinan nimissä, kaikki jäsenhakijat haastatellaan. Jäsenmaksu vuodelle 2020 on 20 €.

Nyt myös yhdistyksen vanhoilla jäsenillä on mahdollisuus helposti liittyä uudelleen jäseneksi maksamalla jäsenmaksun ja ilmoittamalla sähköpostitse uudelleen jäseneksi liittymisestään.

Lisäksi Rapina päätti taannoisessa kokouksessaan mahdollistaa kannatusjäseneksi liittymisen. Kannatusjäsenellä on läsnäolo- ja puheoikeus yhdistyksen kokouksissa, lisäksi hän saa olla mukana suunnittelemassa yhdistyksen toimintaa ja voi avustaa projekteissa, mutta ei voi toimia sanataideohjaajana. Kannatusjäsen voi halutessaan päättää olla osallistumatta Rapinan toimintaan lainkaan, jos tahtoo ainoastaan tukea toimintaa rahallisesti. Kannatusjäseneksi voi liittyä maksamalla kannatusjäsenmaksun ja lähettämällä Rapinalle sähköpostia. Kannatusjäsenmaksu on vapaavalintainen, kuitenkin vähintään 10 €/vuosi.

Jäsenmaksut ja kannatusjäsenmaksut ovat tärkeää tuloa Rapinan toiminnan mahdollistamiseksi! Rapina tarjoaa sanataiteen iloa kaikenikäisille ja kaikenlaisista taustoista tuleville sekä eri elämäntilanteissa oleville ihmisille, ja siksi haluamme avata hakumenettelyä ja toivottaa tervetulleeksi yhä monipuolisemman joukon ihmisiä toimimaan keskisuomalaisen sanataiteen puolesta!

Lisää tietoa jäsenyydestä ja kannatusjäsenyydestä löydät Jäseneksi? -sivulta.

Jäseneksi voi nyt hakea ympäri vuoden!