Oletko koskaan miettinyt, millaista olisi olla tubettaja? Nyt on oiva tilaisuus kokeilla YouTube-videoiden tekemistä! Tervetuloa syksyn kivoimmalle leirille, joka on täynnä yhdessä oloa, tubettamista ja uusia kavereita!

“Tubettajien matkassa”

YouTube-aiheinen päiväleiri 10–12-vuotiaille järjestetään 23.–24.11.2019 ja 30.11.–1.12.2019 Jyväskylässä.

Tänä syksynä sukelletaan tubettamisen ja vloggaamisen maailmaan! Keski-Suomen sanataideyhdistys Rapina ry järjestää 10–12-vuotiaille lapsille tubeleirin, jolla tutustutaan YouTube-videoiden tekemiseen ja vloggaamiseen! Leiri on osallistujille ilmainen ja se on tarkoitettu 10–12-vuotiaille lapsille.

Leiri järjestetään päiväleirinä kahtena peräkkäisenä viikonloppuna 23.–24.11. ja 30.11.–1.12. Veturitalleilla Jyväskylässä. Kokoonnumme leirin jokaisena päivänä kello 12–16. Yöksi leireilijät menevät koteihinsa.

Leiripäivien lomassa lapsille on tarjolla pientä välipalaa (leipää, hedelmiä, jogurttia). Muistathan siis ilmoittaa lapsen ruoka-aineallergiat, ruokavaliot ja muut erityistarpeet ilmoittautumisen yhteydessä!

Leirillä tutustutaan monipuolisesti erilaisten YouTube-videoiden tekemiseen, harjoitellaan itseilmaisua ja tutustutaan kivoihin uusiin kavereihin. Päiväleirin tarkka sisältö täsmentyy myös osallistujien kiinnostuksenkohteiden mukaan.

Leirille mahtuu ilmoittautumisjärjestyksessä max. 12 osallistujaa. Ilmoittautumislomakkeeseen pääset tästä linkistä.

Leirin ohjaajina toimivat äidinkielen opettajaopiskelija Ella Rantalainen (HuK) ja toimittaja ja sosiaalisen median taituri Ulla Lehtinen (HuK) Keski-Suomen sanataideyhdistys Rapina ry:stä. Leirin järjestämiseen on saatu rahoitus Keski-Suomen kulttuurirahastolta.

Lisätietoja leiristä voi kysyä sähköpostitse sanataideyhdistys.rapina@gmail.com.

Ilmoittaudu Tubettajien matkassa -päiväleirille!