Oletko pöytälaatikkokirjailija, lastenohjaaja, vanhuksille lukija, nuorten parissa töitä tekevä luova henkilö?
Etsimme nyt uusia jäseniä joukkoomme. Tarjoamme jäsenillemme monipuolista kokemusta yhdistystoiminnasta ja sanataidetyöstä sekä rennon ja asiastaan innostuneen työporukan. Uusilta jäseniltä odotamme aktiivisuutta ja sitoutumista yhdistystoimintaan sekä kokemusta sanataiteen tai luovan kirjoittamisen parista sekä lasten, nuorten tai vanhusten kanssa työskentelystä. Uudet jäsenet perehdytetään Rapinan toimintaan. Ohjaustyöstä voi myös hakea JY:n opintopisteitä.
Mikäli olet kiinnostunut Rapinan yhdistystoiminnasta, lähetä meille vapaamuotoinen hakemus, CV sekä suunnitelma kahdelle sanataidepajalle (2 x 90 min.). Sanataidepajojen sisältö ja kohderyhmä on vapaavalintainen.
Hakemukset on toimitettava sähköpostitse 28.2.2014 mennessä osoitteeseen sanataideyhdistys.rapina (at) gmail.com. Haastattelut pidetään 3.-7.3.2014 Jyväskylässä. Valitsemme 24 uutta jäsentä.
Lisätietoja sähköpostitse tai puhelimitse 045 136 8581.
Keski-Suomen Sanataideyhdistys Rapina ry etsii uusia jäseniä!